طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار

 

گاهی اوقات به موجب فراوانی مقاله ها در مورد گرایش به دفاتر کار open ، فراموش می کنیم طراحی خوب، کلاسیک، و صحیح دفاتر کار چگونه است. پایه و اساس عمیق تر فرهنگ سازمانی، فدای مبانی فرهنگی جدید و پر زرق برق شده و طراحی سریع به طراحی با کیفیت و متفکرانه ترجیح داده می شود.
یک محیط کار خوب برای شما و همکارانتان مستلزم توجه، زمان، تحقیق و رسیدگی به فرهنگ سازمانی است که می خواهید بسازید. در اینجا برخی بایدها و نباید ها هنگام طراحی دفتر کار جدیدتان آورده شده است.


باید: بر آسایش روانی کارمندانتان تمرکز کنید !


هنگامی که تصمیم می گیرید بخش IT را ایزوله کنید، مدیران را از کارمندان جدید جدا کنید و یا به یک گروه پر سر و صدا اجازه دهید بر اتاق حاکم شوند در حالی که کارمندان دیگر نیازمند سکوت هستند، شما در حال فرستادن پیام اشتباه به تیمی هستید که ماه ها و یا سال ها برای ساختنش وقت گذاشتید.آسایش روانی یک اتاق کار توسط محیط آن اتاق کار تغذیه می شود: توانایی درآمیختن با همتا ها و بالادستی ها، تعدیل دمای اتاق، تنظیم میزان صدا، از بین بردن بوی نا مطبوع و یا واضح بودن اهداف و ارزش های سازمان. مانند در نظر گرفتن یک میز بزرگ ناهارخوری که منجر به دور هم جمع شدن کارمندان در ساعت ناهار می شود، روش هایی را برای خوشنود کردن کارمندان خود در نظر بگیرید؛ بدون اینکه چالش های خلاقانه و انتظارات برای کیفیت داشتن کارشان را کم کنید.


نباید: هویت برند خود را فدای ارزان بودن دکوراسیون کردن


آیا تا به حال نسبت به اجاره مبلمان اداری و یا خرید مبلمان اداری ارزان قیمت اقدام نموده اید؟ اگر یک استارت آپ کوچک هستید و بودجه محدودی دارید، اشکالی ندارد؛ همه ما روزی از یک جایی شروع کردیم. ولی به تدریج باید روی دفتر کارتان، مانند سایر قسمت های کسب و کار خود، سرمایه گذاری کنید. شما کارمندان خود را با تخفیف استخدام نمی کنید که بخواهید مبلمان ارزان و بی کیفیت برای آنها تهیه کنید. چه یک میز کنفرانس چوبی دستساز از یک صنعت گر محلی بخرید و چه ۱۰ عدد میز مدیریت با کیفیت سفارش دهید، فرهنگ و ارزش های سازمان شما از روی محل کارتان قضاوت می شود.
نکته مهم دیگر، گارانتی سرمایه برند شما و محافظت از آن است؛ در طول روز کارمندان شما با استفاده از مبلمان اداری سازمان، باعث مستهلک شدن آن ها می شوند. اگر به ندرت مبلمان اداری خود را تعویض و تعمیر کنید، در دراز مدت، سرمایه اولیه بیشتری ذخیره می شود. اگر مبلمان اداری شما در طول ۱۰ سال مستهلک شود و گارانتی شما ۵ ساله باشد، شما قبل از آماده بودن بودجه دچار هزینه تعویض می شوید.

 

باماتماس بگیرید

09120184057   مهندس احسانی

021-22889843

021-22883932

کانال افرا پارتیشن

https://telegram.me/afra_partition

 

کانال پارتیشن اختصاصی (شیشه ای) افرا:

https://telegram.me/partition_ekhtesasi

دفترمرکزی: تهران.پاسداران. بوستان نهم.