از 8 صبح تا 8 شب ۰۲۱۲۲۸۸۳۹۳۲

طراحی دکوراسیون داخلی و نحوه چیدمان مبلمان اداری

طراحی دکوراسیون داخلی و نحوه چیدمان مبلمان اداری

خرید و هماهنگ کردن اجزای دکوراسیون داخلی اداری از جمله مبلمان اداری ، صندلی اداری ، میز اداری و انواع کمد اداری مناسب برای شرکت ها و سازمان ها همیشه دارای اهمیت بوده است. چرا که دکوراسیون اداری شرکت و سازمان ها به طور غیر قابل انکاری بر روی حس اعتماد مشتریان و مخاطبین تاثیر گذار می باشد.

در اولین قدم برای طراحی دکوراسیون داخلی یک شرکت یا سازمان باید به نوع فعالیت شرکت یا سازمان و سپس به جایگاه اجتماعی و فرهنگی مشتریان شرکت توجه کرد. ایجاد فضایی قابل اعتماد و شفاف برای مخاطبین یکی از ضرورت هایی است که می توان با ایجاد دکوراسیون اداری مناسب آن را مدیریت نمود. با مبلمان اداری و دکوراسیون مناسب راندمان کاری کارکنان شرکت و سازمان را به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد.

یکی دیگر از نکات مهم اتاق کارمندان است که باید در طراحی دکوراسیون اتاق کار کارمندان نیز باید توجه کرد. بهتر است برای طراحی دکوراسیون اداری نیاز مراجعین کننده به سازمان و شرکت را شناسایی کنید و برای لحظاتی که میهمان شرکت شما هستند برنامه و چیدمان مناسبی داشته باشید. مثلا استفاده کردن کمتر از دیوار و پارتیشن می تواند ظاهر شرکت شما را قابل اعتماد تر و صمیمی تر نشان دهد اما باید توجه داشت که آرامش کارکنان و حریم خصوصی کارمندان حاضر در شرکت حفظ شود.

تا می توانید دفتر کار خود را مرتب نگاه دارید زیرا دیدن پرونده ها و بهم ریختگی ناشی از آنها برای شرکت خوش آیند نیست. شرکت های خصوصی با مخاطبین خاص و کم می توان علاوه بر مبلمان اداری رایج میز مدیریت و میز کنفرانس از یک نیم ست مبل اداری از اشیا و نماد های مربوط به شرکت در دکوراسیون داخلی استفاده کنند.

در شرکت های خصوصی ایجاد اتاق کار مرتب و منظم مهم است وجود قفسه بندی های مناسب به همراه کمد اداری و ویترین های مناسب بسیار اثر بخش هستند. و داشتن سالن انتظار با صندلی انتظار یا حتی یک مبل اداری نیم ست با جلو مبلی شیک و مناسب برای مراجعین می تواند بخشی از هویت شرکت شما را نشان دهد. می توانید تصاویر یا ماکت طرح ها و پروژهای شرکت و یا حتی لوگو را در طراحی دکوراسیون سالن انتظار شرکت به کار ببرید.

همیشه هزینه های هنگفت برای مبلمان اداری باعث زیبایی دفتر کار شما نمی شود ، مهم این است که ظاهر شرکت حس اعتماد و برتری جویی را در مراجعین ایجاد کند.

 

 

مامجری زیباترین و باکیفیت ترین پارتیشن ها با مناسب ترین قیمت به صورت تضمینی هستیم.

باماتماس بگیرید.

مهندس احسانی

09120184057

021-22889843

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *