از 8 صبح تا 8 شب ۰۲۱۲۲۸۸۳۹۳۲

نحوه ساخت پارتیشن اداری

نحوه ساخت پارتیشن اداری

آیا امکان ساخت پارتیشن اداری توسط خود مشتری وجود ؟ پارتیشن های اداری به طور معمول ساخته می شوند تا در فضاهای اداری بزرگ ، احساس امنیت و حفظ حریم خصوصی برای کارکنان ایجاد کنند .در این مقاله که ترجمه ای از یک متن انگلیسی است ، نحوه ی ساخت این تقسیم کننده ها تا حدودی تشریح شده است . برای دسترسی به نسخه ی انگلیسی متن زیر می توانید به این لینک(متن اصلی) مراجعه کنید .

کابین ها تقسیم کننده هایی هستند که بخششی از فاصله بین کف و سقف را پوشش می دهند . این تقسیم کننده ها علاوه بر ایجاد حس حریم خصوصی ، در عین حال این امکان را فراهم می کنند که کارکنان به راحتی با یکدیگر و سرپرستان صحبت کرده و شرایط کار را کنترل کنند .

انواع دیگری از پارتیشن ها نیز وجود دارد که می توانند مانند یک دیوار به طور کامل یک فضای مجزا ایجاد کنند ، یا حتی پارتیشن های متحرک که قابل جابجایی هستند . پارتیشن بندی نیاز به مهارت های پایه نجاری و کمی خلاقیت دارد .

برای ساختن یک پارتیشن اداری چه وسایلی نیاز داریم

فریم چوب ،تخته سه لا ،میخ ،چکش ،پیچ ،مته ،پارچه ،گیره وسایلی است که برای ساخت پارتیشن اداری ( نوع بسیار ساده و ابتدایی آن) نیاز دارید .

مراحل ساخت پارتیشن اداری 

شرایط را بررسی کنید

در ابتدا باید تصمیم بگیرید که با توجه به فضا و نیاز خود آیا میخواهید یک تقسیم کننده ی کف تا سقف داشته باشید یا یک جدا کننده ی کوتا که تنها فضا ها را تقسیم می کند . تصمیم گیری راجع به این مساله که این دیوار کاذب باید متحرک باشد یا می خواهید دیواری ثابت داشته باشید یکی دیگر از مسائل مهم است .

تولید پارتیشن اداری خود را آغاز کنید

ابتدایی ترین مرحله در ساخت این دیواری های موقتی ایجاد یک چارچوب است . به این منظور پس از اندازه گیری فضا باید یک چارچوب مناسب با فضا ایجاد کرد . به این نحو که سه قطعه چوب به اندازه ی طول اتاق و دو قطعه چوب به انازه ارفاع مورد نظر برای دیوار کاذب تهیه کرده ، سپس سه قطعه ی طولی را با استفاده از پیچ یا میخ بین دو قطعه ی دیگر چوب فیکس می کنیم . به این ترتیب چارچوبی مستحکم در اختیار خواهیم داشت .

پس از این مرحله باید دو طرف این پارپوب را با تخته ی چند لایه پوشانده و آن را با پارچه یا هر متریال مورد نظر دیگر تزئین کنیم .

پارتیشن خود را نصب کنید

اگر قصد ساخت پارتیشن اداری ثابت را داشته اید ، کافیست با استفاده از چند گیره ، پیچ و دریل ، دیوار کاذب خود را به کف و سقف پیچ کنید . دقت کنید که اگر می خواهید دیواری متحرک داشته باشید ، لازم است از چرخ های کوچ و وزنه های سنگین کننده ی پایه استفاده کرده تا امکان حرکت و کنترل تعادل را به دیوار کاذب خود بیفزایید .

توصیه ی ما به شما آن است که هر کاری را به متخصص آن امر واگذار کنید ، اما این نکته که باید همواره گزینه های کافی را در برابر مشتریان قرار دهیم یکی از اصول کاری افرا پارتیشن است .

ما در افرا پارتیشن ، دیوار های کاذب با کیفیت از بهترین متریال را تولید کرده و میسازیم . برای سفارش ساخت پارتیشن برای اداره ی خود می توانید از این لینک ( سفارش محصول ) استفاده کنید .

نوشته شده توسط فرهاد غلامی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *