از 8 صبح تا 8 شب ۰۲۱۲۲۸۸۳۹۳۲

مزیت استفاده از پارتیشن شیشه ای در دفتر کار

نمونه پارتیشن اداری شیشه ای افراپارتیشن

مزیت استفاده از پارتیشن شیشه ای در دفتر کار

صرفه جویی
اینپارتیشن های شیشه ایبرای هر فضای کاری گزینه ای کاملا مقرون به صرفه هستند، زیرا می توان آنها را به راحتی و به سرعت نصب کرد. آیا هرگز شده است تصمیم بگیرید محل کارتان را جابجا کنید؟آیا هرگز شده است که مجبور باشید همه دفترتان را دوباره بچینید، و این کار را هم سریع و هم بدون هیچگونه مشکلی انجام بدهید؟ شما می توانید پنل های شیشه ای را از هم جدا کرده و با خودتان ببرید.

استفاده از این پارتیشن ها باعث می شود پولتان را در نصب و تغییرات آینده ذخیره کنید.

حریم خصوصی
برخلاف باور عموم، نصب پارتیشن های شیشه ای لزوما حریم خصوصی افراد را زیر پا نمی گذارد. بسیاری از مدیران نسبت به نصب پارتیشن های شیشه ای مردد هستند چون نمی خواهند حریم خصوصی کارکنان خود را از بین ببرند.
با مات کردن پارتیشن های شیشه ای ، علاوه بر امکان ورود نور طبیعی به محیط کار ، حریم خصوصی کارمندان هم به خطر نمی افتد.

یکی از دلایل اصلی که مردم علاقه ای به پارتیشن های شیشه ای ندارند این است که آنها مایلند حریم خصوصی داشته باشند. اگر مایل به برگزار کردن ملاقات ها یا جلسات خصوصی هستید، دیوارهای شیشه ای مناسب نخواهند بود. با این همه، خبر خوب این است که شیشه های کدر یا حتی رنگی این امکان را به کارکنان میدهد که بدون از دست دادن هیچ یک از مزایای گفته شده، حریم خصوصی خود را داشته باشند.

تنوع
در حال حاضرپارتیشنهای بسیاری وجود دارند که می توانند بهترین هماهنگی را با دفتر شما و شرایط مورد نظر شما داشته باشند. شما می توانید از بین تخته مخصوص نصب به دیوار و پارتیشن شیشه ای، با چارچوب و بدون چارچوب، با ارتفاع کامل و با ارتفاع نصفه یکی را انتخاب کنید. حتی این امکان وجود دارد که بتوانید پنل هایی با مشخصات مورد نظرتان داشته باشید و فضای کارتان نمایی منحصر به فرد داشته باشد.

کاهش صدا
بسیاری از مردم ترجیح می دهند که از پارتیشن هایی استفاده کنند که به شکل مناسبی از پخش صدا در تمام شرکت جلوگیری می کند. دلیل دیگری که مردم پارتیشن های شیشه ای را نمی پسندند این است که مانع صوتی مفیدی ایجاد نخواهند کرد. واقعیت این است که این پارتیشن های شیشه ای در واقع توانایی بیشتری در بلوکه کردن صداهای بیرونی دارند، در حقیقت شیشه های دولایه بهترین ماده برای جلوگیری ازآلودگی صوتیهستند

بهبود بهره وری
نصب پارتیشن های شیشه ای در دفاتر ، بهره وری در میان نیروی کار را افزایش می دهد. کارکنان با دانستن اینکه عملکرد آنها ممکن است تحت بررسی دقیق باشد ، خیلی سخت کوشانه تر کار می کنند.
پانل های شیشه ای شفاف ، کارمند را به مسئولیت پذیری تشویق و آنها را از تنبلی دور می کند ، که هر دوی این موارد به بهبود سطوح بهره وری کمک می کند.
نصب و راه اندازی پارتیشن شیشه ای به کاهش آلودگی صوتی در دفاتر نیز کمک می کند ، به این دلیل که آنها تا حدودی صدا گیر هستند ، و با به حداقل رساندن حواس پرتی ، باعث بهبود بهره وری می شوند.

نمای مدرن
این روزها، بیشتر فضاهای کاری را طوری طراحی می کنند که تاجایی که امکان داشته باشد مدرن به نظر برسد. با تمام اینها وقتی مراجعه کنندگان وارد دفتر شما می شوند، در دقایق اولیه دیدگاهی نسبت به شما در ذهن آنها شکل می گیرد. آیا نمی خواهید دیدگاه آنها نسبت به شما خوب باشد؟ پارتیشن های شیشه ای می توانند فضای کاری شما را مدرن کنند که در نگاه اول نظر بیننده را جلب کرده و نقطه نظر او را کاملا مثبت می کند.

انعطاف پذیری
بزرگترین سود مالی ناشی از نصب پارتیشن شیشه ای ، مربوط به انعطاف پذیری آن است.
در حالی که تغییر طرح یک اتاق با استفاده از دیوارهای سنتی یک امر خسته کننده و پر هزینه است، اما نصب پارتیشن های شیشه ای و حرکت دادن آنها از یک مکان به مکان دیگر خیلی راحت است ، که برای وقتهایی که می خواهید یک بخش دیگر در دفتر اضافه کنید و یا به فضای اضافی نیاز دارید، فوق العاده است.

باز کردن پارتیشن شیشه ای نه تنها آسان است ، بلکه هیچ گونه هزینه اضافی را نیز متحمل نمی شوید. در نتیجه ، شما همیشه می توانید طرح فضای اداری خود را هرچند وقت یکبار، بسته به نیازها و شرایط خود تغییر دهید.

کارآمد
شما می توانید نیاز به روشنایی الکتریکی را، به خصوص در طول روز ، با نصب پارتیشن های شیشه ای به طور موثری کاهش دهید. به این ترتیب هم در مصرف انرژی و هم هزینه های برق صرفه جویی می کنید. جدا از منافع مالی ، کاهش مصرف برق ، بر محیط زیست هم تاثیر مثبت می گذارد.

تمیز کردن و نگهداری آسان
هر چند که ممکن است اینطور به نظر نرسد ، اما تمیز کردن و نگهداری پارتیشن های شیشه ای نسبتا آسان است ، چرا که تنها چیزی که برای تمیز کردن آن نیاز دارید ، یک شیشه شور یا یک پارچه میکروفایبر است.

ارزش زیبایی شناختی
با افزایش رقابت جهانی ، جذب مشتریان جدید بسیار مشکل ترشده است. از این رو ، کارآمد و شکیل بودن یک شرکت برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان جدید بسیار مهم است.
پارتیشن های شیشه ای بدون شک ، ظاهری زیبا به شرکت های بزرگ می دهند.
پارتیشن های شیشه ایانواع گوناگونی دارند ، و می توانند تکمیل کنندۀ هر دفتری باشند و ظاهری مدرن به محل کار بدهند.

روشنایی طبیعی بیشتر
پارتیشن های شیشه ای انتشار نور طبیعی را در فضای کار شما به حداکثر می رسانند. این امر به ویژه در صورتی مفید خواهد بود که پنجره ها در یک طرف قرار داشته باشند تا نور خورشید، بیشتر از فضاهای داخلی عبور کند. این موضوع نه فقط به شما این امکان را می دهد تا در قرار دادن نورهای مصنوعی صرفه جویی کنید، بلکه وجود نور طبیعی می تواند برای سلامتی و آسایش کارکنان شما حیرت آور باشد.

عدم وجود نور طبیعی در محل کار یکی از بزرگترین مشکلات جوامع امروزی است ، و اغلب موجب کاهش انرژی کارمندان و خستگی آنها در محل کار می شود.

با این حال ، شما می توانید سلامت و روحیه کارکنان خود را با دستکاری طرح دفاتر و افزایش نور طبیعی بهبود دهید.نصب پارتیشن های شیشه ایدر دفتر یکی از بهترین راه ها برای ورود نور خورشید کافی است.

طول عمر بالا
جدای از متنوع بودن پارتیشن ها، ضخامت شیشۀ پارتیشن های شیشه ای باید استاندارد و در برابر ساییدگی و شکستن مقاومت باشد. به این ترتیب ، با مراقبت و نگهداری مناسب ، می توانید سالها از پارتیشن های شیشه ای کار کشید.

اگر چه ممکن است انتخاب نوع شیشه ، از میان انواع مختلف موجود پارتیشن های اداری ، برای نصب در محل کار برایتان مشکل باشد، اما حس و ظاهری که دنبالش هستید و همچنین دکوراسیون فعلی فضای اداری شما ، از فاکتورهایی هستند که هنگام انتخاب پارتیشن باید در نظر بگیرید.

دیگر مزایای پارتیشن شیشه ای در دفتر کار

طراحی منحصر به فردشیک و دارای جذابیت بالا
طراحی ونصب آسانو سریع
به جای شیشه های معمولی می توان از شیشه های مات شونده استفاده نمود
استفاده ازشیشه های تک جداره و دوجداره
کاربردی ترین فضای دلخواه در محیط
صرف هزینه ی مناسب و حداقل
آماده ی نصب در کمترین زمان
امکان چاپ و استفاده از طرح های دلخواه
عایق بندی صدا
انتقال نور کافی به محیط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *